Ad Code

Responsive Advertisement

Slaughterhouse



https://t.me/eyeonpal | "Israeli soldiers broke into the house. We were all standing at the wall. They shot dead, my grandma. My grandfather speaks Hebrew and told the women with us to just listen to what the army tells them. They killed him and my dad. I pretended to be dead".

"My uncle leaned to the wall and told me to put my head behind his back and the wall. May God save you, uncle. I pretended to be dead"

=================

Rumah jagal

"Tentara Israel masuk ke dalam rumah. Kami semua berdiri di tembok. Mereka menembak mati, nenek saya. Kakek saya berbicara bahasa Ibrani dan menyuruh para wanita yang bersama kami untuk mendengarkan apa yang dikatakan tentara kepada mereka. Mereka membunuh dia dan ayah saya. Aku pura-pura mati".

"Pamanku bersandar ke dinding dan menyuruhku untuk meletakkan kepalaku di belakang punggungnya dan dinding. Semoga Tuhan menyelamatkanmu, Paman. Aku pura-pura mati"

 ================

Click HERE for video

Post a Comment

0 Comments