Ad Code

Responsive Advertisement

Target Sipil oleh Z10nist

 


English HERE

Ahmed sedang mengisi bekas air di atas bumbung rumahnya apabila meriam membedil rumahnya. Israel membunuhnya. Israel membunuh kawan saya. Israel membunuh nyawa saya. Israel sedang membunuh rakyat saya. Israel adalah pengganas tak guna.

Saya berada di Rafah melawat doktor kerana saya tidak dapat mencari rawatan yang sesuai di kawasan saya. Saya tiada isyarat telefon dan saya menghabiskan 3 jam berehat untuk giliran saya berjumpa doktor. Saya tidak dapat melihatnya untuk kali terakhir. Saya tidak tahu bahawa dia terkorban kerana saya tidak mempunyai isyarat telefon. Saya juga tidak dapat mengucapkan selamat tinggal kepada kawan saya, atau jumpa lagi sahabatku. Motaz Azaiza t.me/hadispalestin

===========


Post a Comment

0 Comments